Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Η Ira Media αποτυπώνει τις καταναλωτικές τάσεις μέσω του i-Lead

Η εταιρεία media specialists Ira Media, στο πλαίσιο της ανάπτυξης εξειδικευμένων εργαλείων για ανάλυση των τάσεων σε διάφορες αγορές και στόχευση σε δυνητικά καταναλωτικά κοινά, λανσάρει την υπηρεσία i-Lead.

Μέσω της εφαρμογής που διαθέτει η υπηρεσία i-Lead, καταγράφονται οι καταναλωτικές τάσεις των επισκεπτών των εμπορικών κέντρων καθώς και ο αριθμός των χρηστών που κάνουν τις αγορές τους μέσω e-shops. Η καταγραφή των τάσεων των καταναλωτών αποκαλύπτει την πρόθεση αγοράς των δυνητικών καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα τους δίνεται η δυνατότητα μέσω της συμμετοχής τους στην υπηρεσία i-Lead να κερδίσουν δώρα μέσω off line και on line διαγωνισμών.

Η υπηρεσία i-Lead ξεκίνησε να λειτουργεί, καταγράφοντας δυνητικούς καταναλωτές για την αγορά της ένδυσης και των αξεσουάρ. Η μέχρι τώρα συμμετοχή συγκέντρωσε χιλιάδες καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, γεγονός που αποδεικνύει την επιτυχία της υπηρεσίας. Μέσω της συγκεκριμένης ενέργειας που ολοκληρώνεται τέλη Μαΐου, εξάγονται άμεσα και χρηστικά συμπεράσματα για τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις, τον τόπο διαμονής των καταναλωτών και το ύψος της δαπάνης που ξοδεύουν σε μηνιαία βάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...