Καθήκοντα Communications & Marketing Director στην Skroutz Α.Ε. αναλαμβάνει ο Γιώργος Δημητρίου, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον κλάδο της επικοινωνίας. Ειδικότερα, θα είναι αρμόδιος για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας και των ενεργειών marketing, για το σύνολο των υπηρεσιών της Skroutz Α.Ε..
«Καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Skroutz ένα έμπειρο στέλεχος της επικοινωνίας, καθώς η εξωστρέφεια, η επικοινωνία και η έκφραση, βρίσκονται στο επίκεντρο της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και το ανθρώπινο δυναμικό που απαρτίζεται από άτομα με πάθος, όρεξη για δουλειά και ταλέντο, αποτελούν για εμάς στρατηγική προτεραιότητα», δήλωσε ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Skroutz Α.Ε..
«Είναι τιμή μου να ανήκω στο δυναμικό μιας εταιρείας, η οποία εδώ και 7 χρόνια οδηγεί την καινοτομία στο ελληνικό διαδίκτυο. Μαζί με την ομάδα του Skroutz, μας δίνεται η ευκαιρία να εργαστούμε μεθοδικά και με δημιουργικότητα, για την επίτευξη των υψηλών στόχων της Skroutz Α.Ε.», σχολίασε ο Γιώργος Δημητρίου.
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Ο Γιώργος Δημητρίου κατέχει μακρόχρονη εμπειρία σε θέματα εταιρικής & προϊοντικής επικοινωνίας, διαχείρισης φήμης και σχέσεων με τα Μέσα, έχοντας συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες εταιρείες επικοινωνίας στην Ελλάδα. Στο δυναμικό της Skroutz A.E. εντάχθηκε προερχόμενος από τη Re:public Communications και τον Όμιλο της CIVITAS, όπου υποστήριζε ευρύ πελατολόγιο πολυεθνικών και εγχώριων εταιρειών. Τέλος, διαθέτει σημαντική εξειδίκευση στο digital περιβάλλον, έχοντας διαχειριστεί πλήθος λογαριασμών στον τομέα της τεχνολογίας όπως Intel, LG Electronics, Microsoft, Ericsson, Adobe, Motorola, Logitech, Printec Group, Epson, EMC, Alcatel Lucent, καθώς επίσης και άλλους πελάτες, όπως Shell, Enel, BDF (Nivea), TGI Friday’s, ING, Diageo και Grace Hotels.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου