OPAP (Photo credit: Wikipedia) |
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «τo Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΠΑΠ Α.Ε. κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, μετά από εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης των Διαγωνισμών Διαφήμισης, αποφάσισε την ανάδειξη της Ένωσης Εταιρειών «OLYMPIC DDB Α.Ε. ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ - THE NEWTONS LABORATORY Α.Ε. ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» ως αναδόχου του διαγωνισμού για την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών της για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους με μονομερές δικαίωμά της για παράταση έως ένα (1) επιπλέον έτος».
Υπενθυμίζεται πως το συγκεκριμένο κομμάτι διεκδικούσαν επίσης οι Fortune και Bold Ogilvy, ενώ
με την ολοκλήρωση της πρώτης αυτής φάσης ανοίγει ο δρόμος και για τα υπόλοιπα κομμάτια του διαγωνισμού. Πρώτα αναμένεται να γίνουν οι παρουσιάσεις για το κομμάτι της «Εταιρικής Εικόνας», το οποίο θα διεκδικήσουν οι Fortune, Ι.Ν. Λεούσης, Spot Thompson, BBDO, McCann Erickson και attp/Adel Saatchi&Saatchi/Choose ενώ στην συνέχεια θα ακολουθήσει το media spec όπου συμμετέχουν οι BGM Media Cοrp & Media Direction, η Tempo OMD Hellas, η Initiative, η Fortune και η Mindshare.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου