Η διαφημιστική εταιρεία 3D Media χειρίστηκε την επικοινωνία της 14ης Διεθνούς Έκθεσης ΚΕΜ Franchise που ολοκληρώθηκε στις 5 Μαρτίου 2012, στο Helexpo Palace. H επικοινωνία περιελάμβανε καταχωρήσεις στον τύπο, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ.
Στόχος της καμπάνιας που ανέλαβε η 3D Media για την έκθεση ΚΕΜ Franchise, ήταν η ενημέρωση του κοινού και των ενδιαφερομένων επιχειρηματιών για τα πλεονεκτήματα του franching και για τις προτάσεις χαμηλού ρίσκου που έχει να προσφέρει μία τέτοια επένδυση στην ελληνική αγορά που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο.
Παράλληλα με την έκθεση, διοργανώθηκε μία σειρά σεμιναρίων, όπου ο Δρ. Νίκος Ντέμος, μέλος της 3D Media, συμμετείχε με ομιλία του, έχοντας ως στόχο την παροχή πληροφόρησης, γνώσεων και εμπειριών σχετικά με το θεσμό του franchise σε εκείνους που θέλουν να ξεκινήσουν τώρα μία τέτοια επένδυση.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η 3D Media, συμμετείχε με ειδικό περίπτερο στην έκθεση, όπου διαθέσιμος συνεργάτης ενημέρωνε τους επισκέπτες και τους εκθέτες για τις υπηρεσίες της.
Στόχος της καμπάνιας που ανέλαβε η 3D Media για την έκθεση ΚΕΜ Franchise, ήταν η ενημέρωση του κοινού και των ενδιαφερομένων επιχειρηματιών για τα πλεονεκτήματα του franching και για τις προτάσεις χαμηλού ρίσκου που έχει να προσφέρει μία τέτοια επένδυση στην ελληνική αγορά που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο.
Παράλληλα με την έκθεση, διοργανώθηκε μία σειρά σεμιναρίων, όπου ο Δρ. Νίκος Ντέμος, μέλος της 3D Media, συμμετείχε με ομιλία του, έχοντας ως στόχο την παροχή πληροφόρησης, γνώσεων και εμπειριών σχετικά με το θεσμό του franchise σε εκείνους που θέλουν να ξεκινήσουν τώρα μία τέτοια επένδυση.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η 3D Media, συμμετείχε με ειδικό περίπτερο στην έκθεση, όπου διαθέσιμος συνεργάτης ενημέρωνε τους επισκέπτες και τους εκθέτες για τις υπηρεσίες της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου