Η Ira Media ξεκίνησε συνεργασία με τη Διεθνή Έκθεση Climatherm 2012.
Πιο συγκεκριμένα, η Ira Media σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πλάνο μέσων για την επικοινωνία της έκθεσης σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Στόχος της Ira Media είναι, μέσω της ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής επικοινωνιας, να επιτευχθεί αποτελεσματική κάλυψη του κοινου-στόχος στο διάστημα των δύο περίπου εβδομάδων που θα οδηγήσει στην ενίσχυση των επισκεπτών στην έκθεση, η οποία πραγματοποιείται από 1 έως 4 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Το δημιουργικό ανέλαβε η διαφημιστική εταιρεία 3D Media, η οποία συμμετείχε με ειδικό περίπτερο με το συνεργάτη της να ενημερώνει τους επισκέπτες και τους εκθέτες για τις υπηρεσίες της.
Πιο συγκεκριμένα, η Ira Media σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πλάνο μέσων για την επικοινωνία της έκθεσης σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Στόχος της Ira Media είναι, μέσω της ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής επικοινωνιας, να επιτευχθεί αποτελεσματική κάλυψη του κοινου-στόχος στο διάστημα των δύο περίπου εβδομάδων που θα οδηγήσει στην ενίσχυση των επισκεπτών στην έκθεση, η οποία πραγματοποιείται από 1 έως 4 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Το δημιουργικό ανέλαβε η διαφημιστική εταιρεία 3D Media, η οποία συμμετείχε με ειδικό περίπτερο με το συνεργάτη της να ενημερώνει τους επισκέπτες και τους εκθέτες για τις υπηρεσίες της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου