Ο Mark Zuckerberg ψάχνει να βρει τη σωστή ισορροπία ανάμεσα σε χρήστες και διαφημιστές
Το Facebook σχεδιάζει εδώ και μήνες να εισχωρήσει στην προσοδοφόρα αγορά των online βίντεο διαφημίσεων. Ωστόσο, αυτό που φαίνεται να καθυστερούσε το συγκεκριμένο πλάνο ήταν η διστακτικότητα του Zuckerberg, που δεν θέλει να ενοχλήσει τους 1.1 δισ. χρήστες του.
Παρ’ όλ’ αυτά, πιθανότατα από φέτος το φθινόπωρο, το Facebook θα λανσάρει τη νέα υπηρεσία βίντεο διαφημίσεων, όπου θα προβάλει κλιπ διάρκειας μέχρι 15 δευτερόλεπτα στην κεντρική σελίδα των χρηστών, τόσο στα smartphone όσο και στο web. Οι διαφημίσεις αυτές θα πρέπει να ιδιαίτερα «ελκυστικές» ώστε να καταφέρει το Facebook να πείσει τις εταιρείες να πληρώσουν γύρω στα 2 εκατ. δολάρια την ημέρα.
Η δύσκολη αυτή ισορροπία ανάμεσα στην ευτυχία των χρηστών και τη εμπορική ευκαιρία αποτελούσε πάντα πρόκληση για το Facebook, ενώ ταυτόχρονα οδηγούσε σε καθυστερήσεις και εκνευρισμό των διαφημιστών, που πιέζουν για το λανσάρισμα της υπηρεσίας.
Το Facebook αποφάσισε τελικά να τολμήσει το συγκεκριμένο βήμα γιατί η τεχνολογία βίντεο χρειάζεται μία τεράστια αναβάθμιση, και φαίνεται πως ήδη κάποιες μεγάλες εταιρείες έχουν δεσμευτεί να αγοράσουν διαφημίσεις με την έναρξη της υπηρεσίας.
Ωστόσο, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να σταματήσουν την αυτόματη φόρτωση του διαφημιστικού βίντεο ή αν το βίντεο θα παίζει με ήχο ή χωρίς. Το σίγουρο πάντως είναι ότι θα προβάλλεται ένα βίντεο μόνο την ημέρα για κάθε χρήστη, ενώ ο χρήστης θα μπορεί να δει περιεχόμενο από τον ίδιο διαφημιστή μέχρι τρεις φορές την ημέρα.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Wall Street Journal, το Facebook θα χρεώνει περίπου 2 εκατ. δολάρια την ημέρα τους διαφημιστές για να έχουν πλήρη πρόσβαση στο ενήλικο κοινό του κοινωνικού δικτύου, ηλικίας 18-54 ετών, ενώ το περιεχόμενο των διαφημίσεων θα περνάει πρώτα από την έγκριση του Facebook.
Πηγή: Wall Street Journal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου