Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσαν Publicis και Omnicom

Image representing Omnicom Group as depicted i...
Image via CrunchBase
Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν την Κυριακή το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που θα ξεπερνούν τα 26 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, η οποία παρουσιάστηκε σε ανακοίνωσή τους ως μια «συγχώνευση ίσων».

Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει «σημαντική νέα αξία για τους μετόχους». Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, ενώ θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...