Η online καμπάνια “To Me, You are Perfect” προωθεί προσωπικά μηνύματα σε billboards στις πλατείες Times Square και Piccadilly Circus
Η LG Electronics (LG) ξεκίνησε μια online καμπάνια, στην οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να στείλουν μηνύματα στα αγαπημένα τους πρόσωπα με τίτλο “To Me, You Are Perfect” («Για μένα είσαι τέλειος»). Λίγο πριν την προγραμματισμένη προϊοντική ανακοίνωση της εταιρείας στις 7 Αυγούστου, η καμπάνια δημιουργήθηκε ως δείγμα ευγνωμοσύνης της LG προς τους καταναλωτές της για το σημαντικό ρόλο που έχουν παίξει στην έμπνευση της καινοτομίας των προϊόντων της. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν, στέλνοντας ένα μήνυμα σε φωτογραφία ή video στο αγαπημένο του πρόσωπο, σε ένα ή περισσότερα διαδικτυακά κανάλια της LG, όπως στο microsite της LG Mobile, (www.LGMobile.com), τη σελίδα της στο Facebook, (www.facebook.com/LGMobile), ή το κανάλι της στο YouTube (http://www.youtube.com/LGMobile).Η διαδικασία της καμπάνιας περιλαμβάνει την επιλογή video clips, τα οποία θα αναρτηθούν στα online κανάλια της LG και θα παίξουν στα εξωτερικά billboards της εταιρείας που υπάρχουν στις πλατείες Times Square της Νέας Υόρκης και Piccadilly Circus του Λονδίνου.
«Αυτή η καμπάνια δημιουργήθηκε για να ευχαριστήσουμε τους καταναλωτές και τους υποστηρικτές μας, δείχνοντας την έμπρακτη εκτίμησή μας για κάθε έναν που αναδεικνύει τη φιλοσοφία “Life’s Good”,» δήλωσε ο Dr. Jong-seok Park, Πρόεδρος και CEO της LG Electronics Mobile Communications Company. «Θέλαμε να δείξουμε πόσο σημαντικές είναι για εμάς οι απόψεις των καταναλωτών όταν σχεδιάζουμε νέα προϊόντα στην LG. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές μας είναι τέλειοι, ειδικά όσον αφορά στην έμπνευση που μας δίνουν για δημιουργία και καινοτομία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου