Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Κατακραυγή για την κίνηση της Kellogg's να ανταλλάσσει retweets με... πρωινό σε άπορα παιδιά

Φωτογραφία από την εκστρατεία της Kellogg's «Give a Child a Breakfast»

Σάλο προκάλεσε η απόφαση του βρετανικού τμήματος της Kellogg’s να προσφέρει πρωινό σε παιδιά που έχουν ανάγκη κάθε φορά που κάποιος κάνει retweet στην επίμαχη ανάρτησή της στο Twitter.


Την περασμένη Παρασκευή ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δημητριακών στον κόσμο, θέλοντας να προωθήσει την εκστρατεία «Give a Child a Breakfast» («Δώστε πρωινό σε ένα παιδί») ανέβασε στο Twitter το εξής μήνυμα: «1RT=1 breakfast for a vulnerable child» («Ενα retweet ισοδυναμεί με ένα πρωινό για ένα ευάλωτο παιδί»).


Η ανάρτηση γρήγορα αποτέλεσε αντικείμενο έντονων επικρίσεων από χρήστες που έκαναν λόγο για κυνική εκμετάλλευση των παιδιών που πεινούν για εμπορικούς σκοπούς.

Ο Ανταμ Βάγκνερ, δικηγόρος που ειδικεύεται στα ανθρώπινα δικαιώματα, έγραψε στο Twitter: «Παρακαλώ σημειώστε @KelloggsUK: ένα retweet ισοδυναμεί με ένα retweet. Ενα retweet δεν ισοδυναμεί με πρωινό για κανέναν, ευάλωτο ή μη».

»Για την @KelloggsUK, το πρωινό είναι ο πιο σημαντικός εκβιασμός της ημέρας» έγραψε ο χρήστης@OwensDamien.

Η Kellogg’s διέγραψε το επίμαχο tweet και επανήλθε με νέα ανάρτηση: «Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη για το πρόσφατο tweet, (στο οποίο έγινε) λανθασμένη χρήση λέξεων. Εχει διαγραφεί. Χρηματοδοτούμε σχολικές λέσχες πρωινού σε ευάλωτες περιοχές».

Παρόμοιου περιεχομένου tweets είχαν αναρτηθεί από την εταιρεία στις 5 Νοεμβρίου και τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...