Πιο αργός θα είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης το 2013, απ’ όσο είχε εκτιμηθεί τους προηγούμενους μήνες, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Consensus Ad Forecast που παρουσίασε η Warc.
Η ανανεωμένη πρόβλεψη αναφέρει πως η διαφημιστική δαπάνη θα αναπτυχθεί κατά 3,4% την τρέχουσα χρονιά, ρυθμός που είναι χαμηλότερος κατά 0,6% από την πρόβλεψη του Ιανουαρίου.
Κάμψη έχουν παρουσιάσει και οι προβλέψεις για όλες τις χώρες, εκτός Ιαπωνίας και Αυστραλίας. Χαρακτηριστικότερες είναι περιπτώσεις της Ισπανίας (-6,7%), Ιταλίας (-7%) και Γαλλίας (-2,1%).
Όλες οι ανεπτυγμένες αγορές θα παρουσιάσουν ανάπτυξη μικρότερη του μέσου όρου, ενώ Βραζιλία (8,1%), Ρωσία (12,1%), Ινδία (8,4%) και Κίνα (9,7%) αναμένεται να είναι οι πιο ισχυροί «παίκτες» του 2013.
Παρόμοια θα είναι η πορεία των συγκεκριμένων χωρών και το 2014, σε μια χρονιά που η δαπάνη, συνολικά, θα αυξηθεί κατά 5,4%.
«Η εκτίμηση για την παγκόσμια διαφήμιση μέσα στο 2013 έχει επιδεινωθεί, σε σχέση με το ξεκίνημα της χρονιάς, κυρίως για τη Δυτική Ευρώπη» ανέφερε η Data and Journals Director της Warc, Suzy Young
Η ανανεωμένη πρόβλεψη αναφέρει πως η διαφημιστική δαπάνη θα αναπτυχθεί κατά 3,4% την τρέχουσα χρονιά, ρυθμός που είναι χαμηλότερος κατά 0,6% από την πρόβλεψη του Ιανουαρίου.
Κάμψη έχουν παρουσιάσει και οι προβλέψεις για όλες τις χώρες, εκτός Ιαπωνίας και Αυστραλίας. Χαρακτηριστικότερες είναι περιπτώσεις της Ισπανίας (-6,7%), Ιταλίας (-7%) και Γαλλίας (-2,1%).
Όλες οι ανεπτυγμένες αγορές θα παρουσιάσουν ανάπτυξη μικρότερη του μέσου όρου, ενώ Βραζιλία (8,1%), Ρωσία (12,1%), Ινδία (8,4%) και Κίνα (9,7%) αναμένεται να είναι οι πιο ισχυροί «παίκτες» του 2013.
Παρόμοια θα είναι η πορεία των συγκεκριμένων χωρών και το 2014, σε μια χρονιά που η δαπάνη, συνολικά, θα αυξηθεί κατά 5,4%.
«Η εκτίμηση για την παγκόσμια διαφήμιση μέσα στο 2013 έχει επιδεινωθεί, σε σχέση με το ξεκίνημα της χρονιάς, κυρίως για τη Δυτική Ευρώπη» ανέφερε η Data and Journals Director της Warc, Suzy Young
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου