Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ο Γιάννης Στάνκογλου είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα καμπάνια των Novasports

Ο Γιάννης Στάνκογλου είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα καμπάνια των Novasports, που πλέον διαθέτουν νέο σλόγκαν.

«Μια στιγμή και όλα αλλάζουν. Αποτελέσματα! Συναισθήματα! Η διαφορά ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη θέση! Αλλά υπάρχει κάτι που δεν αλλάζει ποτέ! Μια σταθερή παντοτινή αξία! Υπεράνω όλων! Κάτι που δεν εξηγείται με λόγια, αλλά που μιλάει στην καρδιά μας. Είναι πίστη, εμμονή, χαρά, αγωνία, πάθος. Κομμάτι της ιστορίας μας, της πόλης μας, της γειτονιάς που μεγαλώσαμε. Την επιλέγουμε από μικρά παιδιά, πορευόμαστε μαζί της και δεν την αλλάζουμε ποτέ. Είναι η ομάδα μας!»

 

Με αυτά τα λόγια, ο ηθοποιός Γιάννης Στάνκογλου γίνεται ο κεντρικός αφηγητής στη νέα καμπάνια των αθλητικών καναλιών της Nova, εισάγοντας το νέο τους σλόγκαν «Novasports. Όλα για την ομάδα σου!». Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «στόχος του νέου σλόγκαν είναι να προσεγγίσει με συναισθηματικό τρόπο τι σημαίνει ομάδα για τον Έλληνα φίλαθλο, ο οποίος, στη νέα τηλεοπτική σεζόν, θα παρακολουθεί την ομάδα του, όπου και αν παίζει, μέσα από την οθόνη των αθλητικών καναλιών της πρώτης ψηφιακής πλατφόρμας στην Ελλάδα»

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ Η SKAG ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

H εταιρεία SKAG, πρωτοπόρος στο χώρο των χαρτοσχολικών και ειδών αρχειοθέτησης, και στα πλαίσια του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί, συμπράττει για δεύτερη χρονιά με την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ».

Η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά το «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ», καλύπτοντας τις ανάγκες της ΜΚΟ σε χαρτικά και είδη Αρχειοθέτησης για την εύρυθμη λειτουργία της. Επίσης, σχεδιάζουν από κοινού μία νέα σειρά από σχολικά και ακαδημαϊκά βιβλιοδετημένα ημερολόγια για τη νέα σχολική χρονιά. Στα πλαίσια της μεταξύ τους συνεργασίας, συνεχίζει η σχεδίαση της καθιερωμένης σειρά του Χαμόγελου «Η συλλογή μου», η οποία διατίθεται στα βιβλιοπωλεία και μέσω της ιστοσελίδας της ΜΚΟ. Μέρος της αξίας των προϊόντων που πωλούνται, διατίθεται για τις ανάγκες της οργάνωσης «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ».

Επιπλέον, η  συνεργασία  Skag – «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» περιλαμβάνει και τη συνεργασία με την Κατερίνα Κρις, ταλαντούχα συγγραφέα των παιδικών βιβλίων «Χμ!», η οποία θα συμβάλει στη διαμόρφωση της νέας σειράς σχολικών προϊόντων για το 2014 καθώς και ενός ημερολογίου.

Η στήριξη της Skag με το «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ξεκίνησε το 2012 όπου  η Skag ξεκίνησε να σχεδιάζει και να παράγει μια σειρά προϊόντων με το λογότυπο της ΜΚΟ (τετράδια, θεματικά, μπλοκ ζωγραφικής) τα οποία και διένειμε  μέσω των βιβλιοπωλείων πανελλαδικά.

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσαν Publicis και Omnicom

Image representing Omnicom Group as depicted i...
Image via CrunchBase
Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν την Κυριακή το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που θα ξεπερνούν τα 26 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, η οποία παρουσιάστηκε σε ανακοίνωσή τους ως μια «συγχώνευση ίσων».

Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει «σημαντική νέα αξία για τους μετόχους». Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, ενώ θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Enhanced by Zemanta

H LG μοιράζεται ξεχωριστές στιγμές μαζί με τους καταναλωτές της

Η online καμπάνια “To Me, You are Perfect” προωθεί προσωπικά μηνύματα σε billboards στις πλατείες Times Square και Piccadilly Circus

Η LG Electronics (LG) ξεκίνησε μια online καμπάνια, στην οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να στείλουν μηνύματα στα αγαπημένα τους πρόσωπα με τίτλο “To Me, You Are Perfect” («Για μένα είσαι τέλειος»). Λίγο πριν την προγραμματισμένη προϊοντική ανακοίνωση της εταιρείας στις 7 Αυγούστου, η καμπάνια δημιουργήθηκε ως δείγμα ευγνωμοσύνης της LG προς τους καταναλωτές της για το σημαντικό ρόλο που έχουν παίξει στην έμπνευση της καινοτομίας των προϊόντων της. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν, στέλνοντας ένα μήνυμα σε φωτογραφία ή video στο αγαπημένο του πρόσωπο, σε ένα ή περισσότερα διαδικτυακά κανάλια της LG, όπως στο microsite της LG Mobile, (www.LGMobile.com), τη σελίδα της στο Facebook, (www.facebook.com/LGMobile), ή το κανάλι της στο YouTube (http://www.youtube.com/LGMobile).

Η διαδικασία της καμπάνιας περιλαμβάνει την επιλογή video clips, τα οποία θα αναρτηθούν στα online κανάλια της LG και θα παίξουν στα εξωτερικά billboards της εταιρείας που υπάρχουν στις πλατείες Times Square της Νέας Υόρκης και Piccadilly Circus του Λονδίνου.

«Αυτή η καμπάνια δημιουργήθηκε για να ευχαριστήσουμε τους καταναλωτές και τους υποστηρικτές μας, δείχνοντας την έμπρακτη εκτίμησή μας για κάθε έναν που αναδεικνύει τη φιλοσοφία “Life’s Good”,» δήλωσε ο Dr. Jong-seok Park, Πρόεδρος και CEO της LG Electronics Mobile Communications Company. «Θέλαμε να δείξουμε πόσο σημαντικές είναι για εμάς οι απόψεις των καταναλωτών όταν σχεδιάζουμε νέα προϊόντα στην LG. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές μας είναι τέλειοι, ειδικά όσον αφορά στην έμπνευση που μας δίνουν για δημιουργία και καινοτομία».

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Συμμαχία της Tribe με τη Grey

Σε συμμαχία με το Grey Group προχωράει η Tribe στην ελληνική αγορά, ενώ ο Γιάννης Μόσχος αποχωρεί από τη Grey Athens, έπειτα από 21 χρόνια στην κεφαλή της εταιρείας.

Σε συμφωνία με το Grey Group προχώρησε η Tribe για την αγορά της Ελλάδας. Κατόπιν αυτής, η Tribe θα αντιπροσωπεύει την Grey στην Ελλάδα, ενώ το προσωπικό της Grey θα εξυπηρετεί του πελάτες της εταιρείας υπό την καθοδήγηση του Executive Οfficer της Tribe, Κώστα Ταμπουράκη και του Executive Creative Director της εταιρείας, Αντώνη Σταυρόπουλο. Στο πελατολόγιο της Grey ανήκουν εταιρείες όπως οι P&G, GSK, Emirates,  Σαρακακής και Pfizer. Νωρίτερα, ο  Chief Executive Officer, Γιάννης Μόσχος, είχε ανακοινώσει την απόφασή του να αποχωρήσει από την κεφαλή της Grey Athens, έπειτα από 21 χρόνια σε αυτό το ρόλο.

Με αφορμή τις παραπάνω εξελίξεις, ο Tony Taylor, General Manager της JWT CEE, σημείωσε σχετικά: "Η JWT  είναι περήφανη να έχει δυο δυνατές εταιρείες στην Ελλάδα: την Tribe και την SPOTJWT. Η νέα συμμαχία μεταξύ Tribe και Grey αποτελεί απόδειξη της εξαιρετικής συνεργασίες μεταξύ των εταιρειών του WPP companies. Η ενοποίηση των ομάδων, υπο την δυναμική ηγεσία του Κώστα και του Αντώνη, προσφέρει πρόσθετα πλεονεκτήματα για τους τοπικούς και τους διεθνείς πελάτες".

Από την μεριά του, ο David Patton, President και CEO της Grey Europe, Middle East and Aftrca σημείωσε πως... «η νέα μας συμμαχία με την Tribe αποτελεί μια εξαιρετική εξέλιξη για τους πελάτες και το προσωπικό μας καθώς η νέα συνδυαστική ομάδα μας προσφέρει νέες δυνατότητες για να αντιμετωπίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας».
 
Η Tribe ιδρύθηκε σαν full service διαφημιστική εταιρεία  το  2005 και διοικείται από τους co-founders & partners Κώστα Ταμπουράκη και Aντώνη Σταυρόπουλο.  Διαθέτει πελάτες όπως οι Eurobank, Αθηναϊκή Ζυθοποιία,EKO, Coca Cola Hellenic, Superfast και Infoquest Group.


Πηγή:www.reporter.gr

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

SPEC ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Ένα εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της

Το ποσό του 1 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας για το «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής» της. 

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την παροχή υπηρεσιών για τη δημιουργία ιστοσελίδας με διαχείριση και ανάπτυξη περιεχομένου, τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, σε έντυπα και άλλα μέσα, την οργάνωση και συμμετοχή της Περιφέρειας σε εκθέσεις του εσωτερικού και εξωτερικού, τη διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων, τη δημιουργία Δημοσίων Σχέσεων με φιλοξενία δημοσιογράφων και tour operator, τη δημιουργία και παραγωγή υλικού (λογότυπο, ψηφιακό και ραδιοφωνικό σποτ προβολής, παραγωγή dvd και τουριστικών εντύπων).

Το έργο θα εκτελεστεί σε όλη την Περιφέρεια Θεσσαλίας και υλοποιείται στο πλαίσιο του εγκεκριμένου marketing plan της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το διάστημα 2013-2015.

Η προθεσμία για την υποβολή των προσφορών εκπνέει στις 30/8.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΟΤ

Τρίτη κατά σειρά παράταση έλαβε ο διαγωνισμός του ΕΟΤ για την επιλογή αναδόχου του υποέργου 2 «Σχεδιασμός και ανάπτυξη της Πύλης, προμήθεια εξοπλισμού, ανάπτυξη εφαρμογών και ψηφιακών διαδρομών και πολυμεσική ολοκλήρωση τουριστικών εμπειριών» της Πράξης «Πολυμεσική και Πολυτροπική Διαδικτυακή Προβολή του Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας», προϋπολογισμού 735.300 ευρώ. 

Έτσι, αντί για τις 8 Ιουλίου που ήταν η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών, η προθεσμία μεταφέρεται για τις 9 Σεπτεμβρίου.

Η νέα παράταση διεξαγωγής του διαγωνισμού βασίζεται σε έγγραφο της Ομάδας Διοίκησης Έργου ΕΣΠΑ (Υπεύθυνη Έργου) του ΕΟΤ προς την Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» με το οποίο αιτείται την τροποποίηση των τευχών διακήρυξης του υποέργου 2.

Κατόπιν αυτού, όπως αναφέρει η απόφαση, «ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί μετά την πάροδο τουλάχιστον 52 ημερών από την ημερομηνία αποστολής των τροποποιήσεων της προκήρυξης στην Υπηρεσία Επίσημων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, αφού ληφθεί υπόψη ότι κατά το χρονικό διάστημα από 5 έως 20 Αυγούστου δεν προκηρύσσονται και δεν διενεργούνται διαγωνισμοί» .

AΠΟ ΤΟ ΟGILVY GROUP ΕΛΛΑΔΟΣ H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ 2014

Ο όμιλος Ogilvy & Mather Greece έχει αναλάβει στην Ελλάδα την επικοινωνιακή υποστήριξη των Ευρωεκλογών που θα πραγματοποιηθούν το 2014.

Ο ελληνικός διαφημιστικός όμιλος έχει αναλάβει το συγκεκριμένο καθήκον για την εγχώρια αγορά στο πλαίσιο σχετικής διεθνούς ανάθεσης της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε κοινοπραξία εταιρειών του Ομίλου Ogilvy, με επικεφαλής την Ogilvy Group Belgium.

Στόχος είναι η αύξηση της γνώσης και της κατανόησης γύρω από το θεσμό και τις αξίες του
Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μέσα από καμπάνιες και εκδηλώσεις που θα «τρέξουν» μέχρι τις Ευρωεκλογές, που αναμένεται να πραγματοποιηθούν στα τέλη Μαΐου της επόμενης χρονιάς. Πρόκειται για συμβόλαιο διάρκειας 4 ετών το οποίο περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών επικοινωνίας, media planning & buying και event marketing.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΔΕΕ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΔΕΕ, μετά τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης της 26ης Ιουνίου. 

Πιο συγκεκριμένα, η σύνθεση του νέου Δ.Σ. έχει ως εξής:
Μανόλης Παπαπολύζος (DDB) - Πρόεδρος, Αιμιλία Τσεϊμαζίδου (attp) - Αντιπρόεδρος, Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications) - Γενικός Γραμματέας, Μαρία Βεληβασάκη (Mindshare) - Ταμίας και μέλη οι: Χριστίνα Χοχλακίδου (Gnomi+DraftFCB), Έφη Καρακίτσου (Magnet), Θανάσης Παπαθανασίου (Frank), Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), Τάσος Μιχαλάκης (Tempo OMD Hellas), Χρήστος Λάτος (Ogilvyone Worldwide Athens) και Φωτεινή Γερομαλίδου (Wunderman Athens).

LG LatsCAD Μεγάλος Διαγωνισμός: Είσαι φοιτητής ή ασχολείσαι με τον κλιματισμό και τη διαχείριση ενέργειας;

Η  LG σου δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσεις το δικό σου Σύστημα Κλιματισμού Απευθείας Εκτόνωσης

Ο LG LatsCAD διαγωνισμός ξεκίνησε στις 3 Ιουνίου και η LG Electronics καλεί τους επαγγελματίες και τους ενδιαφερόμενους φοιτητές να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και τη δημιουργικότητά τους σχεδιάζοντας το δικό τους Σύστημα Κλιματισμού Απευθείας Εκτόνωσης.

Η διαδικασία είναι απλή: οι συμμετέχοντας μπορούν να εργαστούν στο σχεδιαστικό εργαλείο LatsCAD κατεβάζοντας το πρόγραμμα δωρεάν, (“add - on” του δημοφιλούς προγράμματος AutoCAD για το σχεδιασμό συστημάτων απευθείας εκτόνωσης) και να καταθέσουν τη δική τους πρόταση εξοικονόμησης μήκους σωληνώσεων στο Σύστημα Κλιματισμού που θα σχεδιάσουν.

Οι αξιολογήσεις των συμμετοχών θα πραγματοποιηθούν από το τμήμα Business Solutions της LG με αντικειμενικό κριτήριο το μικρότερο μήκος σωληνώσεων. Οι 2 νικητές με τις καλύτερες προτάσεις του διαγωνισμού θα ταξιδέψουν στο Παρίσι, όπου θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Τεχνολογίας της LG (LG Energy R&D Lab).

Ο διαγωνισμός  θα ολοκληρωθεί στις 3 Σεπτεμβρίου 2013.

Για συμμετοχές και επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό LG LatsCAD, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μπουν στο www.lg-latscad.gr, να καλέσουν στο 801 11 500 400 ή να αποστείλουν e-mail στο challenge@lg-latscad.gr.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα Συνέδρια Social Media World & e-business World

Ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, τα παράλληλα συνέδρια «Social Media World» και «e-business World», που διεξήχθησαν στις 19 Ιουνίου 2013 στο ξενοδοχείο Divani-Caravel. Συνεχίζοντας στον δρόμο που άνοιξε η περσινή πρώτη διοργάνωση, οι συνολικά 69 ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των 2.500 συνέδρων.

Οι  δύο κεντρικές αίθουσες που διεξήχθηκαν τα συνέδρια ήταν ασφυκτικά γεμάτες, αποδεικνύοντας ότι τα social media και το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελούν τις βασικές κινητήριες δυνάμεις μια ανερχόμενης οικονομίας, η οποία προσπαθεί να βρει το βηματισμό της για την έξοδο από την ύφεση.

Κορυφαία στιγμή του συνεδρίου ήταν η ομιλία του Martin Newman CEO της Practicology, ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους 50 retailers στον κόσμο, σύμφωνα με τη λίστα Τοp 50 Retail Power List του έγκυρου περιοδικού Retail Week.

Στην ημερίδα «e-business World» κύριο θέμα συζήτησης ήταν αν το οικοσύστημα γύρω από το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει πλέον διαμορφωθεί σε δομημένο πλαίσιο, μέσα στο οποίο μπορούν να ακμάσουν επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία θα δώσουν διεξόδους,  συνδέοντας την προσφορά και τη ζήτηση.

Επίσης, το μοντέλο «ανεξάρτητα από τον  τόπο και τον χρόνο», συχνά εξατομικεύεται για να καλύψει τις ειδικές ανάγκες του πελάτη ή να προτείνει προσφορές σε συνάρτηση «με τον τόπο και τον χρόνο».

Άλλωστε, πέρα από τον βασικό σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχουν και πολλές άλλες παράμετροι και συστατικά που είναι απαραίτητα προκειμένου να λειτουργήσει μία ηλεκτρονική επιχείρηση. Έτσι, στο οικοσύστημα εντάσσονται: ηλεκτρονικές πληρωμές, logistics, νομικό καθεστώς, μεταφορές, marketing και στρατηγικές συνεργειών (affiliate, cross selling κ.λπ.), που ξεδιπλώθηκαν μπροστά στους συνέδρους μέσα από τις παρουσιάσεις καταξιωμένων εταιρειών, αλλά και μελών της ερευνητικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.


Το 2o Social Media World κάτω από το τρίπτυχο «Διαδραστικότητα, Δημοσιογραφία, Διαφήμιση» φιλοξένησε στελέχη της διαφήμισης, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, στελέχη οργανισμών, ειδικούς από το χώρο της επικοινωνίας αλλά και φοιτητές με επαγγελματική ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SEO, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising κ.ά.
Οι  ομιλητές με τη σειρά τους κατέθεσαν  τις απόψεις, τους προβληματισμούς και τις επιχειρηματικές τους προτάσεις, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προβληθούν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα εταιρείες, brands, ιδέες, ομάδες κ.ά. Αναφέρθηκαν, επίσης, στην επίδραση των social media σε συγκεκριμένες αγορές, τις ομοιότητες και τις διαφοροποιήσεις, καθώς και στο μετασχηματισμό και τη μετάβαση των επιχειρήσεων αλλά και ολόκληρων κλάδων της οικονομίας, από το analog στο digital.
Κοινό συμπέρασμα ήταν ότι τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν πολλές ευκαιρίες και προκλήσεις με κύριο χαρακτηριστικό την αμεσότητα, αλλά διέπονται από κανόνες βασισμένους στην ανθρώπινη ψυχολογία και η επιρροή τους δεν μπορεί εύκολα να χειραγωγηθεί και να κατευθυνθεί κατά βούληση.

Στο πλαίσιο των δύο συνεδρίων διοργανώθηκαν παράλληλα 16 workshops μέσω των οποίων στελέχη των εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στα social media και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, βοήθησαν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τα θέματα που τους ενδιέφεραν περισσότερο. Επίσης, στη διάρκεια του Social Media World απονεμήθηκαν τα βραβεία «The Socials: Social Media & Interactive Awards» σε επιχειρήσεις και πρόσωπα που διακρίθηκαν για τη δημιουργικότητα, τις επιδόσεις ή τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Το 2ο Social Media & e-Business World με την τεράστια αποδοχή που έλαβε από συνέδρους και ομιλητές, έθεσε νέα δεδομένα στις διοργανώσεις του χώρου, καταλαμβάνοντας επάξια τη θέση του, ως το κύριο σημείο συνάντησης της αγοράς του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των Social Media.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ

Πιο αργός θα είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης το 2013, απ’ όσο είχε εκτιμηθεί τους προηγούμενους μήνες, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Consensus Ad Forecast που παρουσίασε η Warc. 

Η ανανεωμένη πρόβλεψη αναφέρει πως η διαφημιστική δαπάνη θα αναπτυχθεί κατά 3,4% την τρέχουσα χρονιά, ρυθμός που είναι χαμηλότερος κατά 0,6% από την πρόβλεψη του Ιανουαρίου.

Κάμψη έχουν παρουσιάσει και οι προβλέψεις για όλες τις χώρες, εκτός Ιαπωνίας και Αυστραλίας. Χαρακτηριστικότερες είναι περιπτώσεις της Ισπανίας (-6,7%), Ιταλίας (-7%) και Γαλλίας (-2,1%).

Όλες οι ανεπτυγμένες αγορές θα παρουσιάσουν ανάπτυξη μικρότερη του μέσου όρου, ενώ Βραζιλία (8,1%), Ρωσία (12,1%), Ινδία (8,4%) και Κίνα (9,7%) αναμένεται να είναι οι πιο ισχυροί «παίκτες» του 2013.

Παρόμοια θα είναι η πορεία των συγκεκριμένων χωρών και το 2014, σε μια χρονιά που η δαπάνη, συνολικά, θα αυξηθεί κατά 5,4%.

«Η εκτίμηση για την παγκόσμια διαφήμιση μέσα στο 2013 έχει επιδεινωθεί, σε σχέση με το ξεκίνημα της χρονιάς, κυρίως για τη Δυτική Ευρώπη» ανέφερε η Data and Journals Director της Warc, Suzy Young

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ: ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ «INCREDIBLE CRETE»

Το βραβείο καλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας απέσπασε η Περιφέρεια Κρήτης στο διαγωνισμό «Ελληνικά Βραβεία Διαδικτύου» για την καμπάνια «Incredible Crete», τα οποία απονεμήθηκαν την περασμένη εβδομάδα σε ειδική εκδήλωση στην Τεχνόπολις. 

Η καμπάνια της Κρήτης που κέρδισε την 1η θέση στην κατηγορία της, ήταν υποψήφια στα e-awards 2013 ύστερα από δημόσια ψηφοφορία και η Περιφέρεια Κρήτης ήταν ο μοναδικός φορέας του δημοσίου - αυτοδιοίκησης που συμμετείχε και είχε προκριθεί στο διαγωνισμό.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ιστοσελίδας maga.gr, που διοργάνωσε τα e-awards 2013, στο διαγωνισμό κατατέθηκαν 2.927 προτάσεις για 15 κατηγορίες με στόχο τη διάκριση του καλύτερου διαδικτυακού περιεχομένου, με κριτήρια την ανεξαρτησία, τη διάδραση, το σεβασμό στη δεοντολογία και στο πρωτογενές περιεχόμενο.

Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Γιώργος Πιτσούλης από τον Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Δημήτρη Μπουραντά

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Νέες Συνεργασίες για την Ira Media

Χρυσά Αυγά, Όμιλος Παπαέλληνα, Nyfan Tencate & Frezyderm εντάχθηκαν στο ρόστερ των συνεργατών τους


Την σύναψη συμφωνιών και υλοποίηση ενεργειών με νέους συνεργάτες ανακοίνωσε η Ira Media σε σχετική εταιρική εκδήλωση. Πρόκειται για τέσσερις διαφημιζόμενους που προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους όπως Υγεία/Ομορφιά (Όμιλος Παπαέλληνα), Υφάσματα/είδη σκίασης (Nyfan Tencate),  Διατροφή (Χρυσά Αυγά) και Φροντίδα (Frezyderm).

Κοινός  παρονομαστής των επικοινωνιακών ενεργειών  αποτέλεσε η χρήση ειδικών  εργαλείων αλλά και η ευελιξία στο μοντέλο αγοράς χωρου-χρόνου, με στόχο την ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των brands μέσω της στοχευμένης και αποτελεσματικής αξιοποίσης των μέσων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, της εφαρμογής του μοντέλου DIC που αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση leads σε call to action briefs.

«Είμαστε  ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που σε ένα αρκετά δυσμενές περιβάλλον, η IRA MEDIA συνεχίζει να εξελίσσεται αλλά και να καταγράφει σταθερά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, εμπλουτίζοντας το πελατολόγιό της και χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες της όσο και με τους συνεργάτες της», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της IRA media κ. Χάρης Λαούδης

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Media Event από Collagen Pro- Active!

 H COLLAGEN POWER, η εταιρεία που άνοιξε την αγορά κολλαγόνου στην Ελλάδα διοργάνωσε εκδήλωση για τους ανθρώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και  την επίσημη παρουσίαση του Collagen Pro- Active. 


Ομιλητές στη συνέντευξη ήταν καταξιωμένοι επιστήμονες από το χώρο της υγείας όπως επίσης και η παρουσιάστρια Μαρία- Λουίζα Βούρου. Πιο συγκεκριμένα, ο κορυφαίος ορθοπεδικός- χειρουργός, κος Αθανάσιος Μπαδέκας εξήγησε την σημαντικότητα του πόσιμου κολλαγόνου  στον οργανισμό μας για την αντιμετώπιση των αρθριτικών προβλημάτων αλλά και της οστεοπόρωσης.


Παράλληλα η καταξιωμένη ιατρός ενδοκρινολόγος- διαβητολόγος και διδάκτωρ του Παν/μιου Αθηνών- Υγιεινόλογος, κα Άννα Γαρίδου τόνισε την τεράστια συμβολή του κολλαγόνου στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού αλλά και του οργανισμού μας εν γένει.  Τέλος ο κος Στέλιος Αγγελίδης, διακεκριμένος δερματολόγος,  επεσήμανε το πόσο απαραίτητο συστατικό είναι το κολλαγόνο για ένα υγιές και λαμπερό δέρμα και φυσικά την ασπίδα προστασίας που χαρίζει απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία.

Οι ομιλίες όλων των ιατρών ήταν βασισμένες σε κλινικές έρευνες και μελέτες, οι οποίες όλες συνηγορούν στην πολύτιμη συμβολή του υγρού πόσιμου κολλαγόνου στον ανθρώπινο οργανισμό.

Τέλος, με ιδιαίτερη χαρά ο εκπρόσωπος της εταιρίας COLLAGEN POWER, κος Γιώργος Τσουκαλαδάκης παρουσίασε όλους τους λόγους κυριαρχίας του Collagen Pro- Active στην ελληνική αγορά επικεντρώνοντας σε τρεις βασικούς λόγους:

  • Στην αγάπη που του έδειξε ο κόσμος, λόγω της μεγάλης αποτελεσματικότητας που έχει η μοναδική σύνθεσή του.
  • Στη θερμή ανταπόκριση και στήριξη, που έδειξαν οι φαρμακοποιοί όλης της Ελλάδας στο Collagen Pro- Active.
  • Και φυσικά στην ιδιαίτερα σημαντική προβολή όλων των πλεονεκτημάτων του προϊόντος από όλα τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης. 

Το Collagen Pro- Active, είναι το κορυφαίο συμπλήρωμα διατροφής, αποτελώντας το πιο καινοτόμο προϊόν στην επιστήμη του κολλαγόνου. Περιέχει επίσης πυρίτιο, μαγνήσιο και τις βιταμίνες Β1, Β2, Β5, Β6.  Χαρίζει νεανικό δέρμα, λαμπερά μαλλιά και υγιή νύχια. Είναι απαραίτητο συστατικό για τη συντήρηση των αρθρώσεων, των οστών και των μυών. Κατάλληλο για άντρες και γυναίκες.

Ενημερωθείτε  για το Collagen Pro- Active και από  το νέο site www.collagenpower.gr

Διαγωνισμός ‘life’s good.gr’ από τον ΣΚΑΙ και την LG

Πηγές έμπνευσης  για τους νεαρούς συμμετέχοντες  θα αποτελούν η φυσική ομορφιά, ο πολιτισμός και η μουσική 

Η LG Electronics Hellas (LG) και ο ΣΚΑΙ ενώνουν τις δυνάμεις τους και διοργανώνουν τον πανελλήνιο διαγωνισμό Life’s good.gr που απευθύνεται σε νέους 16 έως 18 ετών και θα διαρκέσει από τον Οκτώβριο 2013 έως τον Απρίλιο 2014.

Με motto το αισιόδοξο και δυναμικό ‘Life is Good’, σκοπός του διαγωνισμού είναι να αναδειχθούν οι καλύτεροι νέοι πρεσβευτές του τόπου μας ηλικίας 16-18 ετών. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να σχηματίσουν ομάδες αποτελούμενες από 3 έως 8 άτομα, δημιουργώντας βίντεο διάρκειας 3 λεπτών στις παρακάτω τρεις κατηγορίες:

Φυσική Ομορφιά & Αξιοθέατα: Υπάρχουν πολλοί μικροί θησαυροί στην Ελλάδα, καθώς και σημεία λιγότερο γνωστά στο ευρύ κοινό που κάποιος αξίζει να επισκεφθεί. Ας γνωρίσουμε ξανά την τοπική αρχιτεκτονική των κτιρίων και ας θαυμάσουμε τα παλιά αρχοντικά, ανακαλύπτοντας τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά.
Δρώμενα: Αμέτρητα φεστιβάλ, θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες και προβολές ταινιών πραγματοποιούνται στη χώρα μας, από το κέντρο της Αθήνας μέχρι μικρές επαρχιακές πόλεις, αναδεικνύοντας τοπικά έθιμα, γαστρονομικά ταξίδια και ανεξερεύνητες τοπικές φιγούρες.
Μουσική: Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το μουσικό τους ταλέντο και να συνθέσουν ένα πρωτότυπο τραγούδι διάρκειας 3 λεπτών με μούσα τι άλλο; Την περιοχή τους! Εναλλακτικά, έχοντας κατοχυρώσει τα δικαιώματα από κάποιο υπάρχον, μπορούν να βασιστούν σε αυτό και να το τροποποιήσουν, ενώ μπορούν να φτιάξουν και το δικό τους βίντεο κλιπ!
Ο διαγωνισμός θα αποτελείται  από 3 φάσεις και κάθε φάση από 2 μέρη.

1η ΦΑΣΗ
Κατά την περίοδο 7 Οκτωβρίου μέχρι 3 Νοεμβρίου 2013 οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να ‘ανεβάζουν’ βίντεο στην κατηγορία Φυσική Ομορφιά & Αξιοθέατα. Στη συνέχεια, από τις 4 Νοεμβρίου μέχρι την 1 Δεκεμβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί η ψηφοφορία με ‘likes’ και sms, διακρίνοντας τις 4 πρώτες ομάδας της 1ης φάσης, οι οποίες περνάνε στον τελικό.

2η ΦΑΣΗ
Από τις 2 Δεκεμβρίου έως 29 Δεκεμβρίου 2013 οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να ανεβάζουν βίντεο στην κατηγορία Δρώμενα. Η ψηφοφορία θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Δεκεμβρίου 2013 μέχρι τις 26 Ιανουαρίου 2014 μέσω ‘likes’ και sms, με τις 4 πρώτες ομάδες της 2ης φάσης να περνάνε στον τελικό.

3η ΦΑΣΗ
Από τις 27 Ιανουαρίου έως τις 23 Φεβρουαρίου 2014, οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να ανεβάζουν βίντεο για την κατηγορία Μουσική, ενώ η ψηφοφορία μέσω ‘likes’ και sms θα πραγματοποιηθεί από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 23 Μαρτίου 2014, με τις 4 πρώτες ομάδες της 3ης φάσης να περνάνε στον τελικό.

Ο μεγάλος τελικός θα προβληθεί στις 13 Απριλίου 2014 μέσω ζωντανής τηλεοπτικής εκπομπής όπου θα ανακοινωθούν και οι τελικοί νικητές βάσει της ψηφοφορίας της Επιτροπής και του κοινού.

Τα μέλη των 12 νικητήριων ομάδων που θα περάσουν στον τελικό θα λάβουν πλούσια δώρα, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να γίνουν «μεγάλοι ευεργέτες» του τόπου τους, προσφέροντας προϊόντα LG στο σχολείο τους ή και σε κοινωφελείς οργανισμούς. Η νικήτρια ομάδα θα κερδίσει ένα ταξίδι στη Nότια Κορέα με όλα τα έξοδα πληρωμένα!

Περισσότερες πληροφορίες  για τον διαγωνισμό είναι διαθέσιμες στο site www.lifeisgood.gr

Πάρτε μέρος στον πιο interactive διαγωνισμό από τον ΣΚΑΙ & την LG και αποδείξτε ότι Life’s Good σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

European Network and Information Security Agency
European Network and Information Security Agency (Photo credit: Wikipedia)
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών  (ENISA) με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, αναζητά ανάδοχο για υπηρεσίες οργάνωσης εκδηλώσεων για τη διεξαγωγή συναντήσεων στις εγκαταστάσεις του ή αλλού.

Η οργάνωση εκδηλώσεων συνεπάγεται την παροχή υποστήριξης στον ENISA σε  επίπεδο υπηρεσιών συνεδρίων, όπως αίθουσες συνεδριάσεων, τοπικοί πάροχοι  εστίασης, τοπικοί μεταφορείς, τοπικοί πάροχοι τροφοδοσίας, τοπική τεχνική υποστήριξη, υποδομές υποδοχής, τεχνικός εξοπλισμός, διαχείριση της διαδικασίας  εγγραφής και, πιθανό, υπηρεσίες διερμηνείας. Επιπλέον, οι πιθανοί υποψήφιοι θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τον ENISA σε ό,τι αφορά την παροχή  κατάλληλων υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχείο είτε άμεσα είτε μέσω αναδόχου,  όπως ταξιδιωτικό πρακτορείο ή και αλυσίδα ξενοδοχείων.

Ο ανάδοχος θα διαχειριστεί το ποσό των 1,6 εκατ. ευρώ για 4 έτη. Η προθεσμία για την υποβολή των προσφορών εκπνέει στις 9/8, αλλά η αποσφράγιση θα γίνει στις 4/9.
Enhanced by Zemanta

ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΡΕ ΜΕ…ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ!

Μπες και  εσύ στο μοναδικό διαγωνισμό της Durex  και κέρδισε τις διακοπές σου!


H Durex – η Νο 1 εταιρεία στο χώρο των προφυλακτικών – σας προσκαλεί από τις 19 Ιουνίου έως τις 20 Ιουλίου 2013 να δηλώσετε συμμετοχή στον πιο «καυτό» διαγωνισμό του καλοκαιριού! Κάντε κλικ στη σελίδα της Durex στο Facebook

http://www.facebook.com/DurexGreece και μπείτε στην κλήρωση για να κερδίσετε ένα τριήμερο για δύο άτομα (μεταφορικά κόστη και διαμονή) στην πανέμορφη Πάρο!

Τον sexy διαγωνισμό της Durex…μπορείτε να βρείτε - εκτός από το διαδίκτυο και τα σημεία πώλησης - και στις πιο hot παραλίες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής από τις 29 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2013. Ελάτε στις παραλίες, συναντήστε τα κορίτσια και τα αγόρια του Durex, κερδίστε δωρεάν προϊόντα Durex και λάβετε μέρος στο διαγωνισμό που θα στείλει εντελώς δωρεάν εσάς και το ταίρι σας στην Πάρο.

Σημεία συνάντησης…

Οι παραλίες της Αθήνας…

  • Μαύρο Λιθάρι, Λαγονήσι, Σαρωνίδα: το Σάββατο 29 Ιουνίου από τις 12.00 έως τις 18.00.
  • Βάρκιζα, Αγ. Νικόλαος, Ανάβυσσος: την Κυριακή 30 Ιουνίου από τις 12.00 έως τις 18.00.
  • Ραφήνα, Λούτσα, Πόρτο Ράφτη: το Σάββατο 13 Ιουλίου από τις 12.00 έως τις 18.00.
  • Μαραθώνας, Νέα Μάκρη, Σχοινιάς: την Κυριακή 14 Ιουλίου από τις 12.00 έως τις 18.00.
  • Οι παραλίες της Θεσσαλονίκης & της Χαλκιδικής…
  • Νέοι Επιβάτες, Περαία: το Σάββατο 6 Ιουλίου από τις 12.00 έως τις 18.00.
  • Νέα Ποτίδαια, Καλλιθέα: την Κυριακή 7 Ιουλίου από τις 12.00 έως τις 18.00.

 Μη χάνεις λεπτό! Λάβε μέρος στο διαγωνισμό Durex και έφυγες για Πάρο!

Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για τους όρους συμμετοχής του διαγωνισμού, επισκεφθείτε και γίνετε fan της επίσημης ιστοσελίδας της Durex στο Facebook:

http://www.facebook.com/DurexGreece
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Απόστολος Καραμπερόπουλος: Κρατάει τα ηνία των Media στον Πειραιά!!


Σ’ ένα τόσο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό που ισχύει στην Ελλάδα, είναι καλό να αναφερθούμε σε κάποιους επιχειρηματίες που με καινοτόμες ιδέες διαπρέπουν στο αντικείμενό τους.

Μπορεί τα τελευταία χρόνια η αγορά media έχει συρρικνωθεί αλλά εξαίρεση στο χώρο αποτελεί ο Απόστολος Καραμπερόπουλος «leader-manager» δυο εξαιρετικών sites και της τοπικής εφημερίδας ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ του Πειραιά.

Είναι από τα νέα ονόματα στο χώρο που με το πάθος και τις φρέσκιες ιδέες του κατάφερε να κάνει το όραμά του πράξη.

  Ευφυής, ορεξάτος  και πάνω απ’ όλα με διάθεση  επαγγελματικής καταξίωσης, ο Απόστολος  Καραμπερόπουλος μπήκε από μικρός  σε ένα χώρο απαιτητικό.

Μπορεί ο  πατέρας του, Σταύρος, να του έδειξε τα πρώτα βήματα αλλά ο ίδιος σήμερα χαράσσει το δικό του δρόμο. Το τρίπτυχο «Απόδραση -  Ψυχαγωγία - Ενημέρωση» εδώ και χρόνια τον συναρπάζει και του δίνει δημιουργικές ιδέες, οι οποίες στην πράξη αποδεικνύονται αποτελεσματικές!

  Σήμερα, το www.hotelsline.gr είναι ο μεγαλύτερος και ο πληρέστερος τουριστικός οδηγός στην Ελλάδα και οι επισκέπτες του με ένα κλικ… αποκτάνε πρόσβαση σε πλήθος πληροφοριών για προορισμούς στην Ελλάδα, ανακαλύπτουν αξιοθέατα και βρίσκουν ιδανικές προσφορές για την διαμονή τους.

  Παράλληλα, το www.diaskedasi.gr επι ημερών Απόστολου Καραμπερόπουλου, εξελίχθηκε στον απόλυτο οδηγό για την έξοδό σας σε όλη την Ελλάδα με αναλυτικό κατάλογο επιχειρήσεων εστίασης, διασκέδασης, ψυχαγωγίας!

Ένα αποτέλεσμα που οφείλεται  αποκλειστικά στην αποτελεσματική δουλειά των ανθρώπων της εταιρείας που ηγείται ο Απόστολος Καραμπερόπουλος και στην πλήρη αφοσίωσή τους στους στόχους που έχει θέσει για το μέλλον.

  Αξίζει όμως να αναφερθούμε και στην «προσωπική πινελιά» που έχει βάλει ο Απόστολος Καραμπερόπουλος στις έντυπες εκδόσεις.

Η εφημερίδα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ συγκαταλέγεται σήμερα στις Νο1 ημερήσιες εφημερίδες του Πειραιά, έχοντας εξαλείψει τον ανταγωνισμό. Ανανεωμένη, με ευρεία γκάμα θεμάτων (πολιτική, οικονομία, ναυτιλία, αυτοδιοίκηση, lifestyle), είναι η αγαπημένη «καθημερινή συντροφιά» των Πειραιωτών που την αναζητούν στα περίπτερα της πόλης αλλά και στον ευρύτερο Πειραιά. Ο Απόστολος Καραμπερόπουλος και οι συνεργάτες του πέτυχαν να «ανεβάσουν» την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ (μια εφημερίδα με ιστορία 48 ετών) μέσα από σημαντικές συνεργασίες καταφέρνοντας μάλιστα να εκδώσουν δυο τουριστικούς οδηγούς, το έντυπο «Πειραιάς – Προνόμια» και το βιβλίο «Πειραϊκό Λεύκωμα» με όλη την ιστορία του Πειραιά μέσα σε 450 σελίδες.

  Μιλώντας με τον Απόστολο Καραμπερόπουλο μας δήλωσε: Το προσωπικό μου στοίχημα ταυτίζεται απόλυτα με το στοίχημα που η ίδια η εταιρεία έχει θέσει, που δεν είναι άλλο από την ταχύτερη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς πάνω σε στέρεες βάσεις. Παρά την οικονομική ύφεση που πλήττει τη χώρα τα τελευταία χρόνια, νιώθουμε ότι ο κόσμος μας εμπιστεύεται και “αγκαλιάζει” την προσπάθειά μας». Και προσθέτει: «Το ζητούμενο αλλά και απαιτούμενο για τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι να ενισχύσουμε νέα πλαίσια συνεργασίας και να επιμείνουμε στη διεύρυνση του πελατολογίου μας. Επιπλέον, να ενισχύσουμε την πολιτική προσφορών και προωθητικών ενεργειών μας. Υπάρχουν ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά και για μας πάντα αυτό θα αποτελεί μια πρόκληση!».

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η πιο «τολμηρή» συναυλία από τις καραμέλες Halls!

Ξεχωριστές ερμηνείες  στην πιο ανατρεπτική συναυλία!

Το πιο συναρπαστικό πάρτι του καλοκαιριού διοργάνωσαν οι καραμέλες Halls στις 13 Ιουνίου στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι, ολοκληρώνοντας με μια θεαματική συναυλία το μεγάλο διαγωνισμό τραγουδιού “Halls Τόλμησέ Το”! Ο Μύρωνας Στρατής, οι Professional Sinnerz και η Κρυσταλλία ανέβηκαν στη σκηνή και, κυριολεκτικά, απογείωσαν τη διάθεση όλων στα ύψη, τραγουδώντας διάσημες επιτυχίες από το ελληνικό και το διεθνές ρεπερτόριο.

Ο διαγωνισμός “Halls Τόλμησέ Το” ξεκίνησε πριν από τρεις μήνες, καλώντας τους συμμετέχοντες να πάρουν μια βαθιά ανάσα και να αποδείξουν ότι το ‘χουν να τραγουδήσουν live μπροστά σε χιλιάδες κόσμο! Οι υποψήφιοι που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό έπρεπε να κερδίσουν την αγάπη και την προτίμηση του κοινού… τραγουδώντας ζωντανά και εξηγώντας γιατί έπρεπε να ανέβουν εκείνοι στη σκηνή! Η διαδικασία κορυφώθηκε με την ανακοίνωση εννιά finalists, οι οποίοι μπήκαν στο studio και ηχογράφησαν από ένα τραγούδι, υπό την καθοδήγηση του Μύρωνα Στρατή, των Professional Sinnerz και της Κρυσταλλίας. Έπειτα από ψηφοφορία, το κοινό ανέδειξε τις τρεις μεγάλες νικήτριες, δίνοντάς τους το εισιτήριο για να τραγουδήσουν ζωντανά στη μεγάλη συναυλία Halls Τόλμησέ Το, μαζί με τους τρεις καλλιτέχνες.

Και κάπως έτσι, η δράση  μεταφέρεται στην Τεχνόπολη. Τα φώτα είναι σβηστά. Χιλιάδες κόσμου ζητωκραυγάζει. Οι τρεις νικήτριες κρατούν το μικρόφωνο και διαγωνίζονται για το πιο ηχηρό χειροκρότημα. Μόνο μία, όμως, η Πέρσα Δαγκλή, καταφέρνει να εισπράξει το μεγαλύτερο θόρυβο του κοινού και είναι εκείνη που κερδίζει το μεγάλο δώρο του διαγωνισμού: μια υποτροφία δύο ετών στο Ωδείο ΝΑΚΑ! Όμως στο διαγωνισμό “Halls Τόλμησέ Το» και οι άλλες δύο υποψήφιες, η Ελίζα και η Μαρία, αναδείχθηκαν νικήτριες, κερδίζοντας από μια υποτροφία ενός έτους στο Ωδείο ΝΑΚΑ!

Μετά τη βράβευση, η σκυτάλη περνά στους καλλιτέχνες. Ο Μύρωνας Στρατής, οι Professional Sinnerz και η Κρυσταλλία παίρνουν το μικρόφωνο και η σκηνή, πλέον, τους ανήκει, καθώς συνεχίζουν το πάρτι με πολλή μουσική και τραγούδι!

Οι καραμέλες Halls Τόλμησέ Το θα είναι διαθέσιμες για περιορισμένο χρονικό διάστημα, σε δύο ξεχωριστές υπέροχες γεύσεις: mint collection και fruit collection!  Ο μοναδικός κωδικός που κρύβεται μέσα τους είναι το «εισιτήριο» για πολλά ακόμα δώρα και πολλές μεγάλες εκπλήξεις, έως και το τέλος του 2013, μέσα από το website www.hallstolmiseto.gr!

Halls, Πάρε Ανάσα και… το ‘χεις!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...